Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

luni, 1 aprilie 2013

Zic...

Zic că trec printr-o perioadă în care se întâmplă multe, cu o viteză prea mare și abia dacă am timp să procesez. Tocmai din această cauză gândesc prea mult și prea repede și nu reușesc să rămân la o singură idee pentru a o dezvolta. Ce mai știu e că după doua zile de weekend mă simt total neodihnită. As vrea să se oprească toată goana asta de gânduri și idei, să nu mai joace "mațele încurcate" în creierul meu. :)
Mi-ar plăcea să am parte de mai multă veselie și zâmbete în jurul meu, să nu mai văd atâta tristețe și deznădejde autoimpusă. Știu că viața e grea, dar nu atât de grea cum e viața altor oameni pe pământul astă. Din păcate ne uităm doar la cei care au mai mult decât noi și pe cei care au mai puțin, nu ii vedem, ne facem că nu există. Consider că ar trebui să mulțumim pentru ceea ce avem și să încercăm să trăim viața la adevărata ei valoare, valoare care nu e dată de bani, nici de aur și de nici o bogăție materială existentă.
Știu că trebuiesc bani pentru multe, știu ca avem taxe de plătit, dar asta nu înseamnă că există impozit pe zâmbet și pe veselie. Dacă vreți luați-o ca temă pentru săptămâna asta și încercați să fiți fericiți pentru câteva minute zilnic. Picătură cu picătură se face balta mare. Poate, la un moment dat, vom reuși să fim fericiți. Pentru început, uitați tot și transpuneți-vă în clipurile de mai jos. :) Veți vedea că vă veți simți puțin mai bine.
Să aveți o săptămână fericită și cu multe zâmbete! :)

Niciun comentariu: