Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

miercuri, 3 aprilie 2013

Raftul cu vise :)

Haideți să vă arăt o rochie care mi-a furat mințile (nu că aș avea prea multe). Priviți-o cu atenție, închideți ochii și închipuiți-vă îmbrăcate cu ea, făcând piruete într-un câmp cu maci și margarete. Nu-i așa că o iubiți?
 Ei bine, eu o iubesc. Declar public că am dezvoltat o adevărată pasiune pentru rochia asta și, dacă aș găsi materialul, m-aș risca să port o așa rochie. Știu, veți spune că 100 de kg ale mele nu au cum să arate bine în rochia asta, dar eu zic: de ce nu? O să fie la fel, doar că puțintel mai mare... spre triplă :))))))) Așa și? 100 de kile înseamnă și piele mai multă și pori mai multi prin care să eman feminitate și... sexualitate, nu? :))) 
Așadar, rămâne stabilit. Am pus-o pe raftul cu vise. Dacă găsesc așa material superb, voi avea o așa rochie, chiar cu riscul să o îmbrac doar în casă. Important e să o am. Am zis.:)))))))))

7 comentarii:

Maria spunea...

Rochia e superba iar tu imbraca-te asa cum te simti tu bine. Iti doresc sa gasesti materialul si sa-ti faci rochia asta!

cristina spunea...

e cu adevarat superba. mereu m-am intrebat, producatorii astia de textile, daca tot se caznesc sa faca materialul, de ce nu i-or face un imprimeu superb fiecaruia si le dau in productie cu imprimeuri de toata jena?

mb09 spunea...

Intr-adevar o rochie superba. Stii insa la ce ma gandeam citind postarea ta? Ca ar arata mai bine pe o persoana mai plinuta decat pe una slaba. Spor la cautat material :)

CCristinaC spunea...

- Maria, multumesc! Eu ma cam imbrac cum ma simt bine. Moda nu e pentru mine :)))
-Cristina, cred ca "desenatorii de modele de tesaturi" nu au auzit de flower power :)))
-MB, bine zis pe o persoana mai plinuta. Eu sunt grasa :))) da' tot ma risc. :)))

simf spunea...

e de printesa rochia :)

Anonim spunea...

BA TOCMAI la cele 100 kile ale tale rochia va arata bestial in toata splendoarea ei si a ta,pentru ca fiind o arie de expunere a materialului , mai mare , campul cu florile se va vedea mult mai bine si mai pregnant , decat pe o femeie slaba,care trebuie sa faca piruete pentru a se vedea desenul.Si daca te face sa te simti mai bine , fa un exercitiu de imaginatie si imchipuie-ti o femeie slaba mergand pe strada invartindu-se trista ,ca sa i se vada macii si pe tine mergand cu tzatzele in fata , zambet larg si plina de tine , mergand mandra si dreapta , fara piruete. Ei? Iti spune mandea , care are 110 kile , ca rochitele astea se preteaza muuuult mai bine pe femiel voluptoase.
E superfaina rochia si cu poza aia mi-ai bagat pe dracu in casa :)))))))

CCristinaC spunea...

Simona, e adevarat, e cam printetoasa :)))

Ana, ma omori tu pe mine :))) Mi-am imaginat fiecare faza si m-am simtit foarte bine :) Sa vina caldura si plec pe la magazine dupa material.