Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

luni, 15 aprilie 2013

In sfârșit, e luni! :)))

Nu, nu am înnebunit, sau cel puțin așa cred eu. Mă bucur că e luni, să intru în programul și rutina de zi cu zi, să mă liniștesc cumva, că îmi ajung trei zile de stat opt ore într-o bancă mică și înghesuită (pentru mine), la niște cursuri de perfecționare facultative spre obligatorii :))) 
Nu cred că m-am bucurat vreodată de ziua de luni, așa cum mă bucur acum. Culmea e că mi-am făcut și planul pentru toată săptămâna. Marea minune ar fi dacă aș reuși sa ma și țin de el. Nu mă refer la munca de la birou, mă refer la munca de acasă. Dacă la serviciu sunt organizată până la sânge, acasă sunt total dezorganizată, în ultima perioadă. Vă povestesc duminică dacă am reușit să mă țin de plan. :)))
Până atunci, să aveți o săptămână cu mult soare și multe zâmbete.
sursa foto: google

Niciun comentariu: