Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

sâmbătă, 16 februarie 2013

Apucături :)))

Nu știu ce planete guvernează zodia mea, zilele acestea, da' eu am parte de o multitudine de sentimente care se succed pe repede înainte. Nu apuc să-mi dau seama ce am și să mă adun, că gata, am sărit în extrema cealaltă. Într-un cuvânt, nu știu ce e de capul meu. Să oprească cineva caruselul ăsta, altfel ajung să cad în cap. Bietul meu soț nu știe cum să se mai poarte cu mine. Ba plâng din orice, ba sunt nervoasă, ba râd în hohote, ba sunt melancolică... Divorțează omu' de mine, pe motiv de nevastă indecisă. Să-l fi văzut cu ce față mi-a zis că nu mi-a găsit portocale "d-alea bune"... Probabil se gândea că o să mă apuce plânsul. :)))) No, nu m-a apucat nimic. Nici plânsu' și nici râsu' :))))))))
Deci, am crize de femeie corconită, după cum zice mama. Păi cum altfel, că sunt doar una la bărbat. Cred... ??? Bine, sunt eu cât două, da' asta nu se pune. :)))
Si uite așa, să nu mă apuce melancolia depresivă și să rămân la stadiul de femeie răsfățată, mi-am petrecut seara uitându-mă la "Românii au talent". Am râs și am plâns pe motiv de concurenți, ca sa nu recunosc că m-am ascuns după "talent" ca sa fiu eu cu apucăturile mele.
Si dacă la începutul acestei postări ascultam "Balada pentru Adeline" a lui Richard Clayderman, acum, mi-am amintit de Vasilică Godja și a lui vioara. Dacă nu-l mai știți iaca clip cu el:
Nu-i așa că-i greu să mă mai înțeleagă cineva? Si cum pot avea pretenții de la alții, dacă nici eu nu știu ce vreau? :))))))))) Las' ca-mi trece... cândva. :)

5 comentarii:

Anonim spunea...

Zi-mi si mie O SINGURA femeie pe Terra care nu are , macar o data in viata ei , astfel de zile emtionale , ca sa nu mai zic ca unele asa sunt ele si fac asa zilnic... :))) Hai ca trece , Cristina! Pana si Xena , printesa razboinica , a avut la un moment dat astfel de melancolii si stari....dar-mi-te noi , niste biete muritoare? :))))
Te imbratisez cu drag si fi barbata , Cristina! (vorba aia). :)))))

Corina spunea...

Astenia o fi de vina...
Se mai intampla primavara.
Ai o nominalozare la mine pe blog daca vrei sa o preiei....

Mihaela Dămăceanu spunea...

Da, o fi astenia, o fi oboseala adunată, nu ştiu ce o fi dar ne ea pe rând. Şi eu am plâns săptămâna trecută. Vroiam să îţi mai spun că am primit o drăguţă leapşă şi am dat-o mai departe celor pe care îi admir, deşi trebuia doar blogurilor mici, Dacă îţi place şi ai timp să răspunzi, o găseşti aici:http://superblogulluimihnea.blogspot.ro/2013/02/merge-mai-departe.html.
Duminică plăcută!

CCristinaC spunea...

Doamnelor, saru' mana pentru sustinere.
-Ana, la Xena, nu m-as fi gindit. :))) Si nu am pierdut nici un episod din serial! :)))
-Corina, fumoasa nominalizarea. Am scris si la tine pe blog. :)
-Mihaela, am sa incerc sa preiau leapsa.
Asa e, pe toate ne apuca cite o perioada d-asta, dar vorba Anei, trebuie sa fim barbate!

Anonim spunea...

http://www.eplantshop.ro/produse/polygemma_8_astenie_psiho_fizica_si_memorie

Nu ii fac reclama, doar ti-l recomand. Sau orice are ginseng, este antistres si adaptogen, merge bine in stari oscilatorii, mai ales ca primavara sunt caracteristice tuturor!

Aa.