Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

sâmbătă, 22 decembrie 2012

Parcă aș fi vrut sa vină... :)

Exact, parcă aș fi vrut să vina. Cum cine? Apocalipsaaaaaa!!! 
La ce zile am avut săptămâna asta, după ce am văzut noua lege în baza căreia trebuie să lucrez de la 1 ianuarie, după ce am citit regulamentul de aplicare al acestei legi, care m-a băgat în depresie, pur și simplu, după ce am văzut cu câtă ușurință pot face rău unii oameni semenilor lor, ș.a.m.d., zău ca Apocalipsa era singura scăpare. Da' uite că n-avuserăm norocul ăsta. :)))
Aseară m-am culcat după miezul nopții. Am zis că vine și ea, ca o persoană serioasă, la prima oră. Nu, n-a venit. Am adormit gândindu-mă că mă trezește ea dacă vine. M-a trezit tot telefonul. :) Am așteptat-o la prânz, a venit un client "afumat bine" să mă învețe meserie și o gașcă de țigani "cerșelindători" pe care i-am dat afară urgent, pen' că așteptam musafiri. :) Am sperat să o văd la cină. Am aprins lumânări, am pregătit vinul și friptura, dar ea nu... nimic... nici un semn de viață.  Acum, ce să mai zic? Din doua, una: ori nu trebuia să vină acum, ori e curvă hoață și ne minte, ne duce așa, cu zăhărelul... Oare ea știe cât s-a mai pregătit omenirea să o primească? Oare are idee ce nenorocire a pricinuit nevenirea ei, celor care și-au făcut buncăre aprovizionate cu toate cele necesare supraviețuirii? Să mai pomenim de cei pe care i-a îmbogățit
Poate că a văzut și  i s-a făcut frică să mai vină. O și văd punând frână în zbor (ca la desene animate):"Ioi, nu mă duc... Ăștia mă fac bucățele și mă vând la bursă!" Si-a făcut semnul crucii, a scuipat în sân și stânga 'mprejur, acas' la ea. 
Si uite așa, se duse naibii subiectul de discuție al întregii omeniri. :))) Bag seama că numai "Sfârșitul Lumii" poate genera o discuție globală. "Inima curată", "suflet bun" sau "gând de pace" n-ar putea fi subiect de discuție. :( 
Si totuși, mai există o speranță (că asta moare ultima, nu?) : dacă vine după calendaru' Iulian? :))))

5 comentarii:

Izi spunea...

Stii ca te iubesc si te sustin mereu, dar de data asta nici macar in gluma nu vreau sa zic ca mai bine venea....ce ai zis tu, eu nu vreau nici macar sa-i pronunt numele.

CCristinaC spunea...

Izi, uneori e bine sa vina un sfirsit pentru a avea parte de un nou inceput. Postul asta e o ironie bazata pe comportamentul oamenilor din jurul meu si pe faptul ca doar Apocalipsa poate fi subiect de discutie comun, desi mie mi-ar placea sa avem ca subiect pacea. Dar cum nu e dupa mine...
A, poti sa-i spui numele. Apocalipsa e doar numele unei carti. Un sfirsit al lumii va veni clar pentru fiecare. :) Te pup!

casadincamp spunea...

ce lege? care lege?

esti foarte haioasa, te citesc cu zambetul pe buze mereu :)

CCristinaC spunea...

Ma bucur ca postarile mele iti plac.
Despre lege, e vorba de Legea notarilor. Am sa incerc sa fac o postare in care sa explic de ce ne afecteaza pe toti. Pana atunci, numai ginduri bune! :)

Maria spunea...

Am ras cu lacrimi!!!