Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

marți, 25 decembrie 2012

Cântece de Crăciun

Pentru mine Crăciunul aduce și o aniversare. :)  Se împlinesc nouăsprezece ani de când ne-am cunoscut, soțul meu și cu mine, nouăsprezece ani de când suntem împreună, nouăsprezece ani cu același cântec de aniversare:
Special pentru acest Crăciun se potrivește:
Si pentru că mi-as fi dorit mult de tot să am aproape familia fratelui meu:

4 comentarii:

Magda spunea...

Sa fiti sanatosi si sa va dea bunul Dumnezeu multa dragoste si intelegere. La multi ani fericiti!

CCristinaC spunea...

Multumesc frumos, Magda!

Iuliana spunea...

Muuuulti ani traaaiascaaa :))!
Sa fiti sanatosi!

CCristinaC spunea...

Multumesc, Iuliana! :)