Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

joi, 16 februarie 2012

Si... din nou premiu!

Nu stiu ce am facut, dar cred ca am facut ceva bun daca deja primesc premiul cu nr.3 in acest an.
De data aceasta de la  Iulia (al carei blog e menit sa ne faca viata mai cumpatata), un premiu care se ofera blogurilor care au mai putin de 200 de persoane inscrise la rubrica "Persoane Interesate". Asadar:
"Liebster Blog Award urmărește promovarea blogurilor cu mai putin de 200 de ”urmăritori”, arătându-le  autorilor că munca lor este apreciată. 

Pentru a accepta acest premiu trebuie sa:
1. Scriu despre premiu pe blog 
2. Mentionez de la cine l-am primit si sa pun un link catre respectiva persoana
3. Ofer la randul meu premiul altor 5 bloggeri cu mai putin de 200 de urmaritori, in semn de apreciere pentru ceea ce fac
4. Las un comentariu celor 5 bloggeri nominalizati prin care ii anut despre premiu."
Si ca se ne simtim din nou cam ca la "Oscar", zic:
Premiul pleaca spre:...

3 comentarii:

cristina spunea...

felicitari! ai facut si faci multe lucruri frumoase si ai un suflet bun, de ce te miri de premii?

Iulia S. spunea...

Cristina, multumesc frumos, nu ma asteptam chiar la un post aparte :).
Sa ai un weekend minunat

corina spunea...

Cristina, multumesc frumos esti o dulce ca te-ai gandit si la mine :)
Vreau sa-ti spun ca si eu la fel ca si tine, am primit mai multe premii doar ca eu inca nu le-am ridicat.
Si cum prin blogosfera au cam primit toate fetele pe care eu le cunosc ma tem ca nu as mai avea la cine sa-l dau mai departe....:)
Sunt bune si aceste premii ele isi fac treaba lor...
Eu te felicit pentru tot ce faci aici in spatiul virtual!