Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

duminică, 29 ianuarie 2012

Zile liniștite

Nu prea știu cum e în alte familii, însă mie îmi place foarte mult să-mi petrec duminicile cu familia. Sunt duminici în care plecăm de acasă și dacă se întâmplă sa fie câteva la rând, mor de dorul unei duminici petrecuta acasă, în căminul meu. E drept că mi-ar plăcea să fiu la gura sobei, într-o casă pe pământ, dar până atunci, mă bucur de căminul pe care l-am clădit în apartamentul actual. :)
Așadar, astăzi vom avea zi de relaxare în familie și, pentru că este soare și ger afară, vom face o scurtă plimbare prin oraș, sa ne refacem stocul de vitamina D. :))
Vă doresc să aveți si voi o duminică liniștită și vă invit la o felie de pâine proaspătă cu icre, fidea cu lapte și un capucino.


si un cântec superb :)

Niciun comentariu: