Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

joi, 1 decembrie 2011

La multi ani, Romania!

Am fost, de multe ori, intrebata de ce am ramas in Romania, ce ma leaga de tara asta. Clipul de mai jos poate fi raspunsul la aceasta intrebare.
La fel si urmatorul citat: 
,,Sunt român şi ca român mă socot buricul pămîntului. Că dacă n-aş fi român, n-aş fi nimic. Nu mă pot imagina francez, englez, german. Adică nu pot extrapola substanţa spiritului meu la alt neam. Sunt român prin vocaţie. Tot ce gîndesc devine românesc.''-Petre Ţuţea
La multi ani, tuturor celor care simt si gindesc romaneste!

2 comentarii:

Ela spunea...

La multi ani,Cristina!La multi ani,Romania!

Silvia spunea...

Si eu sunt mandra ca sunt romanca!