Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

luni, 7 noiembrie 2011

Sprijiniti o cauza - românii nu sint ţigani

Daca puteti, sprijiniti aceasta cauza si distriuiti acest  link. 
Nu sint rasista, dar mi-a pus capac un tigan care saptamina trecuta a afirmat ca este discriminat, cind i s-a cerut sa scrie o cerere. Ca el nu stie sa scrie si ca e discriminat daca il chemam cu doi martori, asa cum cere noul Cod Civil. Pai eu nu am fost discriminata cind mi-am tocit coatele pe banci la scoli in timp ce el se juca pe maidan? Si apoi legea in tara asta e doar pentru romani? Mentionez ca nu e primul tigan care imi reproseaza ca il discriminez cind ii cer sa respecte legislatia in vigoare si m-am saturat. Daca nu faci cum vor ei, ii discriminezi din start. Deja ma simt eu discriminata in propria-mi tara. Voi aveti patanii dintr-astea? Sper ca nu, ca nu va doresc sa treceti prin certuri cu astia. 
O saptamina frumoasa sa aveti! 

Niciun comentariu: