Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

marți, 27 septembrie 2011

Pepeni

Spuneam cu citeva postari in urma, ca sotul meu a tinut sa planteze seminte de pepeni. Ei bine au iesit, au inflorit si s-au facut pepeni. Nu sint ei mari, dar sint rosii si duuuulci... si ne putem lauda ca am mincat pepeni din productia proprie :)

5 comentarii:

corina spunea...

mmmmmmm..... iata un motiv sa stai la casa, tara, etc...:)
Mi-ai facut pofta!:)

Magda spunea...

Sa fiti sanatosi si sa ii mancati cu drag! Ce frumosi sunt si ce apetisant arata.

CCristinaC spunea...

Multumesc frumos! Sa-l fi vazut pe sot ce mindru era de pepeni. :)

Alex Oprea spunea...

La fel s-au facut si ai nostri, anul trecut, multi, mici, dar de zece ori mai dulci decat cei din piata.

In plus, orice devine mult mai delicios in gura celui care l-a sadit si ingrijit, nu? :))

Uite-acu' vine vara, si o sa ranjim iar satisfacuti, ca n-am muncit degeaba toata primavara!

Chef de munca sa fie, ca pamantul nu se supara daca da roade.

CCristinaC spunea...

Alex, din pacate pentru noi, pamantul pe care l-am muncit nu era al nostru si nu vom mai avea ocazia sa-l muncim. Am ramas insa cu dorinta de avea bucatica noastra de teren. :)