Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

sâmbătă, 6 august 2011

Vechituri

Intr-o postare mai veche spuneam ca m-am apucat sa adun ce arunca altii, lucruri vechi, care inca mai pot fi folosite. Am recuperat de la soacra mea cinci cesti pentru ceai cu farfuriutele lor si de la mama, cinci farfurii de desert. Imi aduc aminte ca acestea din urma aveau si un platou, dar care nu a supravietuit. :)

 Mai tineti minte calusarul, taranul si taranca din cutiile din plastic incolor? Ei bine, eu m-am pricopsit cu un taran care vine sau pleaca (inca nu m-am lamurit) la strins finul :). P-asta l-a recuperat sotul, tot de la mama lui. Eu cu cioburi, el cu papusi d-astea, sper sa nu ne transformam in gunoieri. :))))
Voi aveti asa apucaturi? Dati-mi de veste, macar sa stiu ca nu sint singura.

15 comentarii:

cristina spunea...

categoric nu esti singura, sa te uiti la mine sa vezi ca eu chiar dau bani pe treburi din astea :))

PiArte spunea...

hahaha....suntem la poli opusi, eu arunc tot ce descopar ca n-am folosit in ultimul an:))))

CCristinaC spunea...

Cristina, am vazut, cum sa nu vad. Mai ales ca ai luat de la tanti aia, cam ce as fi vrut si eu. :))))
Marami, in materie de tzoale, si eu dau ce nu am purtat un an. Cioburile vechi,insa, imi dau o stare placuta de nostalie. E drept ca ar trebui sa ma opresc la citeva lucrusoare. Oare pot?
Aurelia, e mult de munca in gradina, dar merita. Ideea e sa fie pamintul tau, altfel te indragostesti si la despartire suferi.

simf spunea...

fier de calcat, rasnita, telefon, opinci, oale si ulcele din lut, impletituri din sfoara si nuiele, sifon, lampa de gaz, aparat foto, lada de zestre, lazi de campanie, lada de exil, lemn sculptat.
platouri vechi din sticla clara, tacamuri si tavi de alpaca, vase si obiecte decorative din bronz, cupru, fier forjat, piatra.
ajunge?:)

CCristinaC spunea...

Simona, ajunge, ca am ametit! N-as putea colectiona atitea din cauza lipsei de spatiu. Poate in viitor, cine stie... :)

simf spunea...

la apartament nici mie nu-mi permitea spatiul, dar tot cochetam cu ideea. acum insa ma rasfat, banii sau lipsa lor sunt unicul motiv care-mi impiedica "dezvoltarea" colectiilor de chestii aprox inutile dar placute ochiului.

Magda spunea...

Cristina, in primul rand trebuie sa-ti spun ca imi place mult noua fata a blogului tau. Apoi, despre vechituri, nu zic decat, ca odata cu mutarea in casa bunicii am mostenit chiar si pestele de sticla de pus pe televizor. :))

CCristinaC spunea...

Simona, eu deocamdata visez sa ma mut la curte si sa am o camera cu "vechituri". Uneori, visele devin realitate, sper.:)
Magda, multumesc!Sa inteleg ca ai pastrat pestele de sticla? Esti mortala! :))))

Magda spunea...

Sa stii ca il am! Dar, e pus undeva intr-o cutie pe un sifonier, impreuna cu alte astfel de comori. :)

Silvia spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Silvia spunea...

uufff si eu care tocmai am aruncat niste pahare de vin cu sticla aferenta pe care le primisem cadou la cununia civila ;) si care nu cred ca le-am folosit vreodata =)) Numai ca odata, la un spalat de praf am spart un pahar si m-am gandit ca nu mai imi plac.
Acum am retinut si cand mai am de aruncat ceva intai va dau de stire voua (ca vad ca sunteti mai multe) Poate pun de o licitatie sa scot si eu un ban cinstit ;) =))

CCristinaC spunea...

Silvia, scoate vechiturile la licitatie si ai sa ai maaare surpriza!

elly spunea...

Sa ma caut de-un peste? renumitul peste de pe televizor? parca il mai avea mama pe-acasa.

CCristinaC spunea...

Ely, tine-l bine ca peste citiva ani,scoti saracia din casa cu el. :)))))

irenadaiana spunea...

Ei Doamne , parca ma bucur ca mai sunt si altele ca mine. :) Ai pe aici o fata de masa care-i leita cu una din ale mele.Si servici din asta de ceai a avut si mama mea. :) :) :)