Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

vineri, 26 august 2011

Runner

Printre rosii, ardei si vinete, printre sapat, udat, legat, copilit, am reusit sa mai si crosetez ceva. Maaare minune! Cica s-ar chema "runner" pentru masa. E de fapt, un mileu dreptunghiular, lucrat in zig-zag din diferite culori de bumbac mercerizat Flavia, dar mie imi place sa-i zic mini napron. :)

Recunosc ca e lucrat la provocarea fetelor de pe pilde31, care au un dar in a ma provoca constructiv...
E prima data cind lucrez in zig zag, dar am in plan ceva fetze de perna. Nu stiu cind, dar am planul. E ceva mai mult decit nimic, nu? :))))))
Un sfirsit de saptamina superb, sa aveti! 

8 comentarii:

Alexandra spunea...

Frumos!
Uite eu n-am reusit sa deprind mestesugul asta, al crosetatului. Tricotez ( cu firul dupa gat, ca babele, hehe), dar nu stiu sa crosetez.
Un weekend fain si tie, Cristina!

Europolis spunea...

Foarte frumos Cristina, uite ca tu ma provoci pe mine;)) nici eu n-am lucrat zig-zag pana acum.

CCristinaC spunea...

Alexandra, si eu tricotez dar nu cu firul dat dupa git ca nu pot. Mi-e dor sa mai tricotez ceva, dar nu mai am timp. Poate la iarna. :)

CCristinaC spunea...

Euro, ia apuca-te de crosetat zig zag. Sa te provoc si eu la ceva ca si tu si prietena noastra draga, Silvia, m-ati provocat sa ma apuc de crosetat.:)

Magda spunea...

Eu nu ma pricep la crosetat. Mi-ar place, dar cand a vrut mama sa ma invete cica eram prea ocupata cu invatatul pt scoala, asa ca acum nu stiu sa crosetez aproape deloc.
La "mini napronul " tau imi place mult cum ai intercalat culorile. Iti fug ochii pe el...e super tare efectul! Si imi mai place ca e atat de finuuuut...

CCristinaC spunea...

Magda, eu am invatat sa crosetez vara trecuta, cu ajutorul Youtube. Sint inca incepatoare deoarece nu am avut curaj sa crosetez haine. :)
Asa ca nu e tirziu nici pentru tine.
Te pup!

cristina spunea...

ei, uite cum descopar eu acum niste coincidente: si eu sunt in zodia pestilor, si eu am invatat sa crosetez cu ajutorul internetului :)
napronul tau a iesit superb. ce zici daca l-ai mari intr-o paturica?

CCristinaC spunea...

Cristina, e o idee buna sa fac o paturica in modelul napronului. Voi alege un bumbac mai moale, dar mai astept sa vad in ce culori voi croseta. In ianuarie o sa fiu matusica din nou. Am deja doi nepotei si poate voi avea si o nepotica de la fratele meu. :)