Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

miercuri, 25 mai 2011

Prima recolta

Am reusit sa recoltez si eu ceva din ceea ce am semanat si plantat in gradina mea. E drept ca nu aveam asteptari prea mari, dar recunosc ca e un sentiment aparte iar legumele parca au alt gust si sint atit de fragede...
Iata foto:
Mararul pe care il lasasem in ceapa si care am inteles ca opreste cresterea acesteia. L-am scos cu tot cu radacina. Am mai lasat doar in capetele stratelor de ceapa, "de prasila". :)
Am muncit si eu si mama la el, ca sa-l curatam, tocam si sa-l bagam la pungi, in congelator.

Laptuci, care parca nu mai cresteau si ridichii

Am mai luat si citeva fire de ceapa (pe care am uitat sa o pozez) si a iesit o gustoasa salata.
Sint curioasa ce gust vor avea rosiile, ardeii si vinetele pe care le-am plantat. Daca nu va veni vreo "calamitate" peste ele, probabil ca vor avea "gustul reusitei si al succesului", asa cum spune soata din dotare. :)

Un comentariu:

corina spunea...

Nu ma indoiesc de gustul cruditatilor antichimicale!:)