Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

vineri, 29 aprilie 2011

Variatiuni pe aceeasi tema- cercei

A inceput sa-mi placa sa agat frunzulite de zale si de tortite si sa iasa niste cercei, insa mai mult ma incinta fatza celor care afla ca "sint creati de mine". Asadar, acelasi model (atit stiu), alte culori, dar cercei :)

6 comentarii:

Ela spunea...

Ce delicati si frumosi sunt!Din ce sunt?
Un we placut!

CCristinaC spunea...

Ela, draga mea, frunzulitele sint din acril, cumparate de pe Breslo. :)
Si tu sa ai un we placut!

Silvia spunea...

foarte frumosi. Sa inteleg ca incepi sa te virusezi si cu bijuteritul?

CCristinaC spunea...

Nuuu Silvia! Nu am atita imaginatie cit sa ma apuc si de margelit. :)

corina spunea...

Cristina sunt tare draguti...Pai sa stii ca daca intri si in lumea margelutelor chiar nu mai iesi.Eu le vad pe doamnele astea de pe aici.Dar ce scot din maini ramai blocat!
Totusi pe mine ma dezamagesc toate hobyurile astea deoarece sunt costisitoare.
Merceriile au ridicat preturile la cucurigu....

CCristinaC spunea...

Ai dreptate, Corina. E frumos sa ai un hobby, insa e din ce in ce mai costisitor. Nu ma apuc de margelit, dar voi continua sa crosetez si sa tricotez, orict ar costa. Decit un viciu, mai bine un hobby. :)