Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

duminică, 31 octombrie 2010

Pulovar pentru mama

In urma cu ceva timp, am tricotat un pulovar pentru mama. Pina aici nimic special, numai ca modelul (a carui schema am gasit-o intr-o revista veche), cerea atentie sporita si cu greu am reusit sa fac un rind fara sa citesc schema.La prima vedere, modelul pare simplu, insa nu e asa. Ce imi place foarte mult la acest pulovar, sint coltisorii de pe margine.
Fata:


Spate

4 comentarii:

Omi spunea...

Bună ziua frumos! Am venit să ştiu şi eu iubesc multumesc de lucru pentru cuvintele frumoase pe care mi-a încuraja să urmeze link-ul ma condus să vă adauge ca prietenul meu Te voi vedea în acest fel de des. Ceea ce priveşte cele mai bune şi Dumnezeu să te binecuvânteze

Magia da Inês spunea...

♥♥ Olá, amiga!
Passei para ver seu blog... amei!
Amei a blusa que você teceu para sua mãe...
o modelo é um show, especialmente esse detalhe nas costas... maravilhoso!!!
Boa semana!♥
Beijinhos.
♥♥ Itabira
Brasil ♥♥
✿ܓܓ✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ✿ܓܓ✿

Unknown spunea...

Oi querida! seus trabalhos de tricô são maravilhosos, perfeitos! adorei seu blog! fica com Deus e boa semana! beijos. Mônica

Silvia spunea...

woooouuuuu ce frumoas este.... si culoare si model si cum este lucrat . Tot, tot este minunat!