Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

joi, 12 august 2010

Vinete umplute

Vara este anotimpul legumelor proaspete si imi place sa profit din plin de ele.
Astazi am pregatit vinete umplute cu legume. Am gasit tot felul de retete pe net, dar eu am facut-o asa:
Am tocat citeva codite de ciuperci
Un ardei si un morcov


O ceapaam curatat de coaja o rosie mare si am taiat-o cubulete

Am amestecat toate legumele de mai sus, le-am calit cu putin ulei intr-o tigaie si am pus la sfirsit citiva catei de usturoi taiati

Am "gaurit" vinetele si le-am facut "barcute" si le-am prajit in ulei, pe ambele partiLe-am umplut cu amestecul de legume, am pus cite o felie de rosie pe fiecare barcuta si le-am dat la cuptor pentru 20-25 minute.
La sfirsit aratau asa:
Sint delicioase

Niciun comentariu: