Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

sâmbătă, 31 iulie 2010

Fotografii din balcon

M-am mutat in tirgusorul asta de deal, numit oras Topoloveni, in anul 1983, impreuna cu fratele si cu mama mea. Ne mutam din "marele oras" Slatina, jud. Olt. Am urit tirgusorul asta vreo 15 ani si am visat tot timpul sa plec. Aglomeratia si viata tumultoasa ma atragea ca un magnet, desi orasul Topoloveni se afla la 20 de km distanta de municipiul Pitesti. In maxim 30 de minute sint in virtejul unui oras mare si aglomerat. Dar asa gindeam in anii in care tineretea e total imatura. Acum, dupa atitia ani, nu as mai pleca din orasul asta, decit daca m-as muta cu totul din tara. E un tirgusor de provincie, care are pe o parte dealuri cu livezi si vii si pe cealalta parte lunca Argesului. Aici toata lumea cunoaste pe toata lumea. Uneori e un dezavantaj, dar te inveti, te calesti si te comporti ca atare.
Pun mai jos citeva imagini captate din balconul meu:

Si daca nu s-a inteles de ce imi place sa traiesc aici, iata:
Viile si padurile care marginesc orasul te fac sa te bucuri de viata. Dimineata, cind deschizi geamul, auzi negresit cintecul pasarelelor, neacoperit de zgomotul tumultos al unui oras aglomerat.
Am sa merg sa fac fotografii mai multe cu imprejurimile orasului si cu orasul in sine.

Niciun comentariu: